Priparà a vostra traversata versu l'Algeria è a Tunisia

I partenzi versu u maghreb poni cunnuscia di volti cundizioni particulari di a parti di i cumpagnii o puru di l'autorità purtuari pà ciò chi cuncerna l'isciuta di u tarritoriu francesu.

 

Furmalità ligati à u cuntrolu

Pà l'intrata nantu à u taritoriu tunisianu o algerianu un passaportu validu hè ubligatoriu pà tutti i passageri fora di i zitelli chi sò firmati nantu à u quiddu di i parenti.

Viaghjà in Algeria

Pà l'algeria un visa hè nicissariu pà certi naziunalità pà un dettu pà i citadini auropei.
IMPURTANTI limitazioni mumintarii ò pà sempri è ancu furmalità spicifichi sò di volti messi in piazza à l'intrata di u tarritoriu d'africa di u nordu ò d'auropa (furmalità sia pà i passageri, i vitturi, i marcanzii è ancu pà l'animali) ; sti furmalità poni esse cambiati à spossu è cusi a nostra cupagnia vi cunsiglia di rinsignàvi sia à via di i cunsulati ò l'ambasciati nanzu à u vostru viaghju.

l'intrata in l'algeria di certi vitturi dumanda un'autorisazioni di a dugana. Cunsultati u vostru cunsulatu nanzu u vostru viaghju.

 

Viaghjà à Italia da u Maghreb

l'intrata nantu à u taritoriu talianu di i passageri tunisiani di menu di 18anni chi campani in francia è chi sbarcani da tunisia hè sottumessu à dui cundizioni : 

  • stu ghjuvanottu devi essa scrittu nantu à un passaportu di i parenti chi viaghja cu ellu ;
  • avè una carta d'identità francesa ò avè un ducumentu di circulazioni pà strangeru di menu di 18anni di l'autorità francesi.

O allora fora di tuttu què, d'un passaportu tunisianu è un drittu d'intrata in Italia.

 

Privinzioni sanitaria ligata à i frebba di malta

hè pruibitu u trasportu d'animali vivi ò prudutti d'urigini animali. Hè pruibitu di ghjittà nantu à i battelli prudutti d'urigini animali ancu panioli ò resti di ripasti deti uchjata à l'infurmazioni ufficiali di a cumpagnia nanzu à u viaghju.

 

Si vò dubbiteti pigleti cunttatu cù i servizii di u statu