A Tunisia trà tradizzione è mudernita

A Tunisia, un passatu gloriosu

A Tunisia dispone di tante qualita : un patrimoniu universale, parechji lochi cuntrastati trà u mare è u disertu, una cultura è un artisgianatu antichi, una storia è tradizzione ricche.

Metropola cu un passatu gloriosu, lasciate vi purtà da Tunis, cun è belle strette di a Medina. Visitate u somptuosu museu di Bardo ò allora fate vi una spassighjata annant'à a rena di u mare Hammamet, chi si trova vicin'à a cità.

Tunis, locu induve si intreccianu Uriente è Uccidente

Cu u so passatu culuniale muvimentatu, a cità di Tunis risplende oghje d'un impurtante identità cusmopulita. Cuntrulata da i fenicii, i rumani, l'arabi, l'uttumani, i spagnoli, i francesci è l'alemani, Tunis prisenta avà una richezza è una diversita culturale unica. Situata annant'à a coste di u mediteranniu, trà l'Africa è l'Auropa, Tunis hè da partesi di u VIIe secule, una crucera cummerciale, per l'arabi, per via di i populi chi a regenu è chi ci lascianu a so stampa, a cita ùn pianta di cresceOghje, Tunis hè diventata a capitale ecunomica è cummerciale di a Tunisia. Sta cità muntagnola, cu u so lavu a mezu, da a i so turisti, parechji munumenti storichi, chi cuntrastanu cu a mudernita di a cità.

Ciò chi un si deve manca in Tunis

museu naziunale di u Bardo

U museu naziunale di u Bardo

Fierta di u patrimoniu Tunisianu, issu palazzu suvranu di u XVe seculu accoglie oghje l'unu di i piu impurtante musei di u Mediteranniu.S'inspira di i palazzi di l'Andalusia musulmana, 'ssa meraviglia d'architettura hè u sicondu museu d'Africa.
Quì si trovanu un impurtante cullezzione di pitura, scultura, testi è altri ogetti antichi.

Takrouna

U paese barbarescu di Takrouna

Situatu à una centinaia di chilometri di Tunis, issu paese vale una visita.
Annant'à a una culetta, stu locu storicu conta u parcorsu d'una civilizazzione antica.Munumenti tradiziunale, un incredibile puntu di vista, un belissimu panumara è st'ambienza d'altri tempi vi feranu scurda a vita muderna.

Medina

A Medina

Arregistratu a u patrimoniu mundiale di l'UNESCO, u centru di a cità di Tunis cunstitueghja unu di i piu belli lochi turistichi di l'Africa. A so architettura conta a storia di a cità, ricca di cultura. I traculini, l'odore, a diversità, tuttu què vi feranu passà un mumentu unicu, pigliate u vostru tempu per spassighà vi annant'a è so belissime strette.