Stòria d'amore trà Marsiglia è a Corsica ùn hè micca novella. Dicenu ancu chì a cità phocéenne hè a prima cità Corsa. A stòria di Marsiglia hè strettamente legata à quella di a Corsica, i phocéens, creatori di l'antica Massalia, eranu dinò à l'urigine di a cità d'Alalia nantu à a costa est di l'isula, oghje Aléria.
Marsiglia hè storicamente u portu naturale per andà in Corsica in barca.
A situazione di Marsiglia à u core di u sud di a Francia, perfettamente servita da l'auturute da tutte e cità di a Francia hè l'ideale.
A Corsica in traghju da Marsiglia
Da u portu di Marsiglia facimu ogni ghjornu è tuttu l'annu u portu di Bastia è un ghjornu sì è l'altro u portu d'Aiacciu. E rotazioni di i traghetti CORSICA linea versu l'Isula Rossa è Propriano cù 3 partenze à settimana cumpletanu u serviziu di l'isula da a più grande cità di u sud di a Francia.
I legami solitamente sò traversate di notte (in alta stagione, ci sò traversate di ghjornu chì permettenu di raddoppià u traficu per andà più faciulemente à u vostru locu di vacanze).
Duranu circa 10 ore è vi permettenu d'apprizà l'accoglienza è u senso di l'ospitalità di u nostru personale a bordu, è a qualità di tutti e servizii à vostra dispusizione nantu à e nostre barche.
U portu di Marsiglia hè dinò unu di i più "evidenti" per i Corsi chi si ponu nantu à u cuntinente cù u so veiculu. Appena usciti da u traghju, l'auturute permette di scegliere tutte e direzzioni pussibili, versu Lione è l'Alpi, versu u nord è Parighji, versu l'ovest è a Spagna o i Pirenei o anc'esse versu l'est è Toulon chi hè oramai à menus di 45 minuti di viaghju grazie à i diversi tunelli messi in piazza.
Storicamente, a parolla per e traverse di u traghju in Corsica da Marsiglia si face per u portu di a Joliette. Très facile d'accessu da e diverse auturute chi vennenu da tutte e cità di a Francia, a Joliette si hè largamente sviluppata è mudernizata.
Da notà chì alcuni partenze si fanu da i quai più longe in u portu grande di Marsiglia. L'accessu si fà allora per i "Porte3" è "Porte 4" un pocu più a nortu di a Joliette. L'entrata in u portu di Marsiglia permette di evitare d'entrà in u centru cità à a cuntrariu di i porti di Toulon è Nizza.
U novu quartiere di a Joliette permette d'aspittà u vostru traghju per a Corsica in manera ancora più cunfortevule. U quartiere hà cunnisciutu una vera rivoluzione in e dumande annate. Sta nova ghjuventù si traduce in un locu assai piacevule à vive cù scuperte culturale impurtante, locu di vita particolarmente piacevule è novi cumercii assai varii. Quì, trà u Mucem, a cattedrale di San Maggiore, e novi Docks, u centru cummerciali "Terrasses du Port", a promenata di i quai di a Joliette sarannu tanti loci da scopre mentre aspittate u vostru traghju.