Per via di a so prussimità geugrafica, storica, culturale ma dino umana l'Algeria hè un paese vicinu di a Francia chì vale a pena d'esse scupertu. U liturale mediterraniu rigala paisaghji unichi, l'amatori di cultura serranu incantati da e casbahs ricche di storia è da e vestighe di e civilisazione passate, L'aventurosu Scuprera à e porte di u maestosu Sahara l'ospitalità legendaria di l'omi chì ci stanu.
Un spaisamente tutale è assai surprese eccu cio chì a visita di a cità d'Alger vi riserva. Cugnumata " Alger la blanche " per via di e so custruzzione di calcina Di stile propiu francese chi datanu di l'epica culuniale.A cità hà quantunque sapiutu preservà e so custruzzione storiche è rinchjude numerosi monumenti chì meritanu d'esse visitati. Sbarcà in Alger ghjè dino scopre una capitale Africana è Auropeana aperta nant'à u mondu.
Capitale di l'Algeria, Alger hè una unita urbana fatta di sfarente cumune chì contanu parechji milioni d'abitanti. Custruita à u IVe seculu cum'è un fondacu fenicianu in un paese berberu, a cità situata à e sponde di u mediterraniu hè urganizata in parechje parte: a parte muderna hè custruita nant'à una spianiccia à u livellu di u mare incurunata da a cità antica induve a casbah, l'anziana citadella supraneghja numerosi quartieri di sta cità tamanta.
U quartieru u più vechju di a cità, custruitu in gir'à l'anziana citadella d'Alger, oramai a casbah hè scritta à u patrimoniu mundiale di l'Unesco. Mudelu di l'architettura musulmans, di l'urbanisimu di e medina arabo-berbere, a casbah hè anzituttu un simbulu di a cultura algeriana è l'emblema d'un sapè fà artisanale è Anticu assai.
Annant'à l'alture di u nordu di a cità, si trova l'immensa Basilica Notre Dame, cunisciutu da i lucali cum'è "Madame l'Afrique";
Pinsata da un architettu francese, cu una facciata bizantina, è un interiore ispanica-murescu, 'ssu locu di cultu hè u simbolu di a cuabitazione religiosa è culturale in Algeria dapoi seculi è seculi.
Rinnuvata da l'artisgiani lucali in u 2010, issu locu belissimu vi incantara, cu u so puntu di vistu maravigliosu, è i so vetri eccessiunali.
Maraviglia di a natura di piu di 32 ettare, situatu in u centru di a cità d'Alger, a fianc'à u museu naziunale di Arti, u giardinu d'Essai hè u core di a capitale.
Cunstituatu d'un giardinu à l'usu francese, d'un giardinu botanicu cun 3000 spezie vegetale, è a so famosa "strada di dargoniers", u parcu hè a perfetta unione trà architettura auropeana è fiora urientale. Una sperienza magica.