Sèta, a cità di u sud di a Franza situata nantu à a costa mediterrànea, hè dinò chjamata a "Venezia di u Languedoc" per i so canali chì travarsanu a cità. Impurtante portu di pesca è di cummerciu, Sèta hè dinò una destinazione turistica prisgiata per i so spàggi, u so patrimoniu culturale è a so atmosfera di festa.
Sèta hè una cità ricca di patrimoniu culturale è d'avvenimenti artistichi. A cità hà accolta dumanzi artisti à traversu l'anni, da Georges Brassens à Paul Valéry in passendu per Jean Vilar. Sèta hè dinò cunnisciuta per u so famosu festival di pussìa, u Prinventi di i Pusseri, è per u so festival di musiche jazz, u festival di Jazz à Sèta.
A cità cuntene dinò dumanzi musei, inclusi u museu Paul Valéry è u museu internaziunale di l'arte modesta, chì cuntene una racolta unica di l'arte pupulare è di cuscetti insoliti. Cità viva, Sèta hè casa di dumanzi caffè è bar chì prupone spittaculi di musica è teatru per tuttu l'annu.
U portu di Sèta hè un puntellu di partenza è d'arrivu pè e navi chì naviganu versu i porti di l'Africa di u Nord è di u Mediu-Orienti. Cun i moli modirni è bè manutenuti è l'infrestrutture appruciàte, u portu accoglie i passaghji da è per u Maghreb, in particulare da l'Algeria.
Per sapene di più nantu à a cità: https://www.sete.fr/
A cità di Sète hà saputu à filu di u tempu sviluppà una oferta culturale ricca è diversificata chì sèduci i festivalieri, i turisti è i visitatori di passaghju in u sudu di a Francia. I festivali sò legioni: poesia, jazz, musiche di u mondu, i amanti di cultura è d'arti seranu satisfatti.
A cità hà dinò numerosi siti patrimoniali rinomati à scopre, cum'è a capella Nostra-Dama-di-la-Salette, a chiesa San-Luigi, u cimiteriu marinu chì hà ispiratu Paul Valéry o dinò u Museu Internaziunale di l'Arti Modeste (MIAM) chì prupone esposizioni originale è sfasciante. I amanti di storia seranu dinò cumulati visitendu i canali è i ponti chì ricordanu l'importanza di a cità in u cumerciu marinu à i seculi passati.
U Museu Paul Valéry, sò circà 4 000 opere riacunate in un solu locu! S'è si sì appassiunatu di l'arte, pudete ammirà i 700 pitture è più di mille disegni di a cullizzione Beaux-Arts. A cullizzione di pitture offre un veru viaghju in tempu, cù opere classiche, accademice è orientaliste.
Situatu in pienu cori di Sète, u Museu Paul Valéry hè un veru tesoriu pè i amanti di l'arte è i curiusi in ricerca di scoperte !
U portu antichju di Sète hè un situ indispinsabile pè ogni amante di u mare è di a storia marinera. Hè quì chì ogni cosa hà principiatu pè sta cità portuale, fundata in u 1666 à ordine di Louis XIV. Quistu situ hè in tal modu una miscela savia di tradizione è modernità, cù i so battelli di piscatura culariti appiccati à i fianchi di velieri eleganti.
In visita, pudete struglia nantu à i quai, ammirà e barcaghje catalane tipiche di stu locu, o ancu piazza vi in terrazza pè gustà un piattu locale guardendu u và è vèniri di i battelli.