Situata annant'à a costa di u Mediterrannu di l'Algeria è dispone di u portu rimarcabuli dipoi seculi è seculi, Bejaia hè sempre un portu maiò. In u core di a Corniche Kabyle, un situ ecologicu magnificu, c'hè a tamanta aghja di u litturale chi prupone parechji lochi maravigliosi.
Cunisciutu in Auropa per a qualità di e so candele di cera d'apa, chi seranu a l'urigine di u nome francese "la bougie", a cità di Bejaia hè una di è cità hè piu grande di Kabylie.Cità florida di u bacinu a l'epica di u medievu, è capitale di e dinastie musulmane, Bejaia hè sempre un locu culturale è cummerciale oghje.
Parcu naturale salvaticu è priservatu, scrittu da l'UNESCO cum'è riserva di biosphère, issu locu hè un rigalu per i turisti.
U so mare cu a rena bianca, a so fauna unica cu e so scimie in libertà facenu di 'ssu parcu, un locu paradisiacu per tutti innamuratti di a natura.
Situate annant'à una bocca muntagnosa, à mez'à dui cimi, 'sse cascate so da vede. A menu di 30chm di Bejaia, issu locu sempiternu vi prutera un veru spaisamente. I so arburi maestosi è a frescura di a so acqua vi rigalera d'un altru sceltu dà a calore di e rene di u mare.
Cum'è altre numarose cità in Algeria, Bejaia dispone di a so Casbah. Issa citadella di l'epica di u medievu, à l'architettura speziale, cu u so murettu di petre rosse, diventatu dopu una biblioteca, incantarà tantu u storicu què u turistu lambda.