A Dolce Vita, a l'usu Aiaccina v'asppetera dopu a u vostru sbarcamentu in Corsica.In fondu di u so golfu maestosu, a cità hè spartuta trà dolce sensazione di vita Méditerraniu è mudernita citadinna.
Sbarcà in Aiacciu, ghjè apprufittà subitu di e so vacanze in Corsica : e so terrazze di caffè, e so piazze umbrate, u so mare di rena bianca, i so monumenti storichi, u so mercatu... Site veramente in Corsica.
Aiacciu fù cunstruitu, è mudernisatu da i Genuvesi, chi custruiscenu, in 1492 a Citadella à l'intrata di u portu.
I genuvesi anu ancu datu à a cità u so aspettu tipicu, cù parechji chjassi stretti è culuriti, cum'è quelli chi si ponu truvà in Bastia, Calvi ò ancu in Purti Vechju.
A storia di a cità scambia quandu, in 1769, u 15 d'Aostu, hè natu Napoleon Bonaparte, l'imperatore di i francesi. U so ricordu campa sempre oghje, cù u corsu Napoleon, u carrughju Roi de Rome, u corsu 1er Consul, a piazza Austerlitz.
A cità d'Aiacciu dispone di parechje qualità, per esse una cità turistica maiò di Corsica. Cù u so clima unicu è u so mare, a fianc'à u centru di a cità, Aiacciu hè una vera stazzione di bagnu da scopre tutt'a l'annata. Serete incantati da a cità chi s'urganizeghja intornu tutt'e è famose piazze è spassighjate induvè si po ancu manghjà.C'hè dinù parechji cumercii lussuosi, artigianali ò di ricordi.
Prisente tutti ghjorni di l'estate, un mercatu d'Aiacciu dispone di tutt'i i aspetti di u clima di u sud di u Mediterraniu : savore, udore, sonu, locu di vita, produtti nustrale. A visita di u mercatu hè indispensevule.
U museu si vede dapoi u pontu di e nave chi ghjunghjenu in u portu d'AiacciuDopu a u Louvre, Fesch hè u museu di pitura taliana trà u XVI è u XVIII seculu, u più grande di francia. U cardinale Fesch era u ziu di Napoleon.
A la fine di a stratta di e Sanguinarie, ci so quattre Isule, immancabile. Classificate "Grand site de france", a spassighjata in issi lochi hè una maraviglia, a fianc'à a rena di u mare ò dinù di a machja Corsa. Si pò ancu ritruvà famosi caffè o osteria nant'u a rena.