Riservate a vostra traversata in ferry versu a Tunisia in bassa stagione!
E riservazione per a bassa stagione in Tunisia sò avà aperte! Imbarcate nantu à i nostri ferry da u portu di Marsiglia è sbarcate in Tunisi per vive l'estate indiana tunisina.
Avà pudete riservà i vostri biglietti di ferry per a Tunisia per vacanze indimenticabili!
Mentre l'estate sfuma pianu pianu, chì ne dite di una fuga in Tunisia in bassa stagione? Hè in questu periodu più calmu di l'annu chì a Tunisia si rivela sottu un novu ghjornu. E spiagge è e medine si svuotanu, lasciendu piazza à un'ambiente più tranquillu è preservatu. Cusì, pudete passeghjà à u vostru piacè in un clima più intimu è prufittà di un soggiornu privilegiatu.
I vantaggi :
Molt apprezzata in estate, a bassa stagione ferma un periodu altrettantu propiziu per viaghjà. Imbarcendu nantu à e nostre navi, puderete prufittà di una faccetta completamente diversa di a Tunisia, cù spiagge quasi desertiche, strade menu affollate è temperature più dolci.
Cù CORSICA linea, sbarcherete in core di a Tunisia, in Tunisi. Ricca di storia è di diversità, Tunisi offre un patrimoniu universale è paisaghji variati trà a costa è u desertu.
U core storicu di a capitale tunisina, a medina di Tunisi hè un veru tesoru di u patrimoniu mundiale di l'UNESCO. Fundata in u VIII seculu, sta cità antica hè ricca di vicoli stretti è sinuosi, souk animati è monumenti storichi chì testimunianu u so riccu passatu. Passeghjendu in a medina, scuprerete a Grande Mosquée Zitouna, un capolavoru di l'architettura orientale, è numerosi palazzi, madrase è mausolei.
Una vera perla di a costa tunisina, Sidi Bou Saïd incanta cù u so charme pittorescu è u so ambiente tranquillu. Cunnisciutu per e so case bianche cù persiane blu, stu picculu paese tipicu hè un locu imperdibile per quelli chì cercanu di scopre a bellezza autentica di a Tunisia. Passeghjendu per i vicoli pavimentati di Sidi Bou Saïd, sarete affascinati da e vedute panoramiche nantu à u mare, i bougainvillea culuriti chì adornanu e facciate è e porte scolpite... u paese hè un veru spot fotografiu in sè stessu.
Cartagine, situata in a periferia nord di Tunisi, hè un situ archeologicu emblematicu chì testimunieghja u passatu illustre di una di e più grande civiltà di l'antichità. Fundata da i Fenici in u IX seculu a.C., Cartagine divintò rapidamente una putenza marittima è cummerciale. Oghje, e rovine di Cartagine offrenu una immersione totale in a storia cù siti rimarchevuli cum'è e Terme di Antonino, l'anfiteatru è i porti punichi. Passeghjendu trà sti resti, vi immerse in a storia millenaria di una cità chì hà marcatu u mondu mediterraniu, mentre prufittate di e viste spettaculari nantu à u mare circundante.
La tua traversata
Dopo Stagione 2024
France ↔ Tunisie